Jump to content
Sign in to follow this  
Jackie21

German language files?

Recommended Posts

Sehr geehrte Damen und Herren von BiStudio, würde mich gerne über ein Deutsches sprachpacket freuen damit ich weiß was ich machen muß, da ja nicht jeder der Englishen sprache mächtig ist.Ich fühle mich benachteiligt.

mfg

Ladies and gentlemen of BiStudio would look like me talking about a packet German so I know what I must do, since not all of the powerful language Englishen ist.I fühle me at a disadvantage.

mfg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure there will be support for german language on release or shortly after release. e.g.: for Take On Helicopters they added support for German with the release of the retail version in Germany (which was about a month later than the digital release, if I remeber correctly).

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is a beta, not the final product. I highly doubt there will be any language files at all for a pre-release version.

If you feel underprivileged then wait for the final release and purchase it in a store in Germany where you can be sure you get a German version.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dann muß ich halt bis zum Erscheinen der Vollversion, mit mein English klar kommen:(

habt vielen Dank

Then I'll just have to release the full version to get along with my English: (

thank you very much

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ich kann dir auch wohl helfen, wenn du fragen hast.. Habe damals bereits das alte Carrier Command gespielt und die neue Beta nun auch schon mehrmals completed.

Schicke mir einfach eine PM

PS: Und vermeide es am besten umgangssprachliche, deutsche Sätze mit einem Englischübersetzter (z.b. googleübersetzer etc) übersetzen zu lassen. Diese verstehen nur wirklich ganz simples reines Hochdeutsch, also kurze Sätze mit wenig Adjektiven oder Adverben.

Dein letzter Beitrag, hätte z.b. so Aussehen sollen, damit ein Übersetzungstool annähernd einen richtigen Satz daraus im englischen bildet

"Dann muss ich wohl noch bis zum Erscheinen des Produkt warten." = Then I'll have to wait until the release of the product.

Deine jetzige Übersetzung würde nämlich folgendes Bedeuten: "Dann werde ich wohl die Vollversion auf den Markt bringen müssen um mit meinem Englisch auszukommen." Was ja nun wirklich nicht viel Sinn macht, geschweige denn Kern deiner Aussage war.

@all: Seems there will be more languages on release. There's already the "choose language" option in the menu of the game.

Edited by HeavenlyEpitome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo HeavenlyEpitome,

schön zu hören das es hier noch Leute gibt die Deutsch sprechen;) Ich komm mit der Beta nicht ganz klar, zum Beispiel gibt es da eine neutrale Insel was ist mit dieser insel wie kann ich die einnehmen oder wie kann ich eine rote Insel einnehmen?

vielen lieben Dank für deine Hilfe;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

The only allowed language allowed here is English, this should be quite obvious even without reading the forum rules.

§13) Write in English

Please write only in English on the public forums. Avoid writing in any other language or any kind of slang or txt speak since the majority of the members most likely won't understand. In private messages you are of course welcome to write in any language you wish.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×